czwartek, 02 grudnia 2021

  • Decrease font size
  • Default font size
  • Increase font size
2011-II-16

Witam.

B-737 800 EI-DHF Nottingham 16:05-16:45
B-737 800 EI-EKV Dublin 19:45-20:25
B-737 800 EI-DLG Liverpool 20:30-21:25
B-737 800 EI-DWA Edynburg 22:15-22:50

Pozdrawiam.


Ktoś wie czemu wczoraj część Ryanairów lądowała na 07? Śmiesznie wyglądało to w przypadku Edynburg która zrobiła ze dwa podejścia na 07 i pojechał do W-wy (widać, że później wrócił), a chwilkę po nim Liverpool usiadł normalnie na 25.

Piotr


Pilot zrobił dwa podejścia i za każdym razem był za wysoko widać z tego że nie ćwiczył lądowania w warunkach nocnych. Kiedy pewnie mu powiedzieli że Liverpool usiadł bez problemów to ambicja mu nie pozwoliła i spróbował jeszcze raz i udało mu się trafić na pas. Ważne że pasażerowie byli z opóźnieniem ale na miejscu i nie musieli wracać z Warszawy.


 

Dokładnie tego nikt nie wie poza pilotem on wybierał kierunek lądowania.
W tym czasie wiał wiatr i pilot wybrał 07 dlaczego tak wybrał a nie inaczej??
Prawdopodobnie miał sugerowane lądowanie z 25 nawet mu światła zwiększyli intensywność. O pozostałe pytania to już sam pilot musiałby coś powiedzieć jeżeli coś będę wiedział więcej dam znać.

Pozdrawiam.